Jump to content

Click Here!

kagome26isawsome

Members
  • Posts

    3,911
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Status Updates posted by kagome26isawsome

  1. i wish there was a way to get ‘first bank of Christina’ off of my damn head so my sister can stop asking me for damn money! i need that money for work and i want a pikachu squishmellow lol

    1. Show previous comments  1 more
    2. BronxWench

      BronxWench

      You might want to point your sister towards working, so she’ll have money of her own and won’t need to pester you.

    3. InvidiaRed

      InvidiaRed

      Usually attach 20% gratuity + 10% interest usually does the job when you get it in writing.

    4. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Depends on the risk sister will default on the loan… or more likely think of it as a “GIFT”.  Yeah, lay down the law.

  2. just found out that David Crosby passed away at the age of 81! 

    1. Wilde_Guess

      Wilde_Guess

      Seeing your post again had me pull up his Bio just now.  Until now, I never knew he was a founding member of The Byrds before CSNY.  He didn’t really waste that much time along the way.

  3. my coach is so fricking mad because my Team lead approved me for tomorrow and friday off to help my mom with her first eye surgery. my Team lead tried to get me to come in tuesday but i said no! so I got 4 days off this week, and then deal with 3 days of work cuz of inventory then vacation! hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    1. Desiderius Price

      Desiderius Price

      PAID Time off is always great benefit to have.  :congratualtions:

  4. so update, i finally got my hours changed. my boss even went and changed my availability when i was asking a dumb question about some mark downs i had to do. so i am now 12-9 which helps but not alot cuz i stills gotta do lyft/uber. i see your guys points for amazon. my best friend works for them and he really likes it there. he wanted me to do 3rd with him cuz its more pay ($2 more) and i would have rides home every night. 

    1. BronxWench

      BronxWench

      When it comes down to it, only you know what’s the best decision for you. If your friend can guarantee you’ll be on third shift with him, so you can get a ride home, and if you think you can handle the pace of the work, then you might be happier at Amazon.

      The thing is, employers tend to take a dim view of people quitting and then looking to return because they found out the grass over at Amazon really wasn’t any greener than the grass at Wallyworld. It never hurts to have a Plan B in case you decide to make the move to Amazon, and it doesn’t work out for you.

    2. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Do what’s right for you, of course.   Keep a plan B in place, and maybe this amazon warehouse is better?

  5. I am seriously thinking quitting Walmart and going to amazon before Christmas hits! my team leads and coaches keep pulling BS on me. ugh! i was promised different hours and now the bs is that oh we have to go change the hours by hand because you are still under core scheduling (1-10). My Team lead hasn’t done it yet and i was supposed to start my new hours (12-9) December 1st! ugh! 

    1. Show previous comments  8 more
    2. Desiderius Price

      Desiderius Price

      @Deadman I’m getting the feeling that my attempt at sarcasm (ie, the water bottles) is getting misinterpreted as an endorsement of amazon workplaces… it’s not, it’s the opposite.  Obviously, if the other choice is starving I wouldn’t fault a person for choosing amazon.

    3. Deadman

      Deadman

      @Desiderius Price Oh I didn’t think it was an endorsement and figured it was sarcasm. I was just saying that some people (namely me) don’t have a job at all. I can appreciate that Walmart probably sucks as a work place, and that Amazon is also a terrible place to work. But for someone without a job, working at a terrible work place is a better option. Walmart might suck but it’s better than having no job.

    4. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Corrollary @Deadman  Walmart needs Amazon around to seem like a better place to work!  (And that’s saying something… achievement unlocked.)

  6. Happy Turkey day!

    stay safe if you decide to participate in black friday! 

    1. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Based on past experience, grocery aisles were devoid of people when shopping on Black Friday.

    2. BronxWench

      BronxWench

      If you did Thanksgiving right, you shouldn’t need to visit the grocery store for a good three days. :lol: 

    3. Desiderius Price
  7. starting to look like a damn hillbilly with 3 teeth now missing. 

    1. Show previous comments  4 more
    2. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Mine? I was a young kid, my dog on a leash pulled me over, face planted into over-sized gravel, snapping my front tooth.

    3. kagome26isawsome

      kagome26isawsome

      @InvidiaRedif you was talking about me, nothing epic just drank too much soda in highschool to cause me to lose my teeth. oh and when i was a small child i was accident prone. i tripped on a sidewalk and landed on my teeth so now i got buck teeth along with the crooked and missing teeth.

      @Desiderius Pricethey wanted to do a root canal and cap it but that would have cost me money i dont have so i had it pulled. but i might need to go back to get the right side done now cuz that side now hurts! i can never win!!!!

    4. Desiderius Price

      Desiderius Price

      @kagome26isawsome For me, the root canal was about … 5-6 years later.  As to finances… not sure, the parents handled that given my age at the time.

  8. heard my first christmas song at work yesterday but im not sad about it because it was “the grinch” song and it was a mood! lol I hope that is the only song they will play til after thanksgiving! lol 

  9. please tell me i am not the only one who thought of the movie ‘outbreak’ when the news people said we have our first case of monkeypox in the US! Please i cant be the only one!!!

  10. Writing a fanfiction for sonic 2 involving agent stone is turning out to be a pain in my butt. ugh. i am so out of touch. 

  11. so my cat cleo has decided to steal my socks and hide them under the stairs in the basement. kinda reminds me of happosai stealing girls undies in ranma. lol hm that gives me an idea lmao. 

  12. hm so apparently if a catholic priest says wrong words  while he ordained or marries someone, it doesn’t happen?! wow. so yeah with this info, i got a new TBBT story coming to mind. along with a recent song stuck in my head. so this should be interesting!! 

    1. BronxWench

      BronxWench

      I think it was baptisms, but apparently so. And if you weren’t properly baptized, you couldn’t receive the other sacraments, like communion, or marriage. 

      I’m quite pleased that my gods aren’t so fussy. An offering’s an offering, after all. :lol: 

  13. welp my birthday vacation is over and yet again i havent written a damn thing! i thought the break from work and cleaning my room would help. darn it. 

    1. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Know the feeling.  Spent my winter vacation playing video games...so little writing.

  14. I turn 37 next Wednesday. :blink: I am so not ready!! hope everyone is have a good 2022 so far

    1. Show previous comments  2 more
    2. WillowDarkling

      WillowDarkling

      Happy birthday in advance, and remember, growing old is mandatory but growing up is optional :bday: :birthday:

    3. kagome26isawsome

      kagome26isawsome

      ty guys. i am having fun for my birthday cuz i am off for the whole week again. not hotel so its a staycation. 

    4. Desiderius Price

      Desiderius Price

      Staycations are good, play, write, whatever!

  15. so my favorite book author has a tiktok and she gave me the great idea based off of her recent tiktok about women faking ‘oreos’ lol so fingers crossed i can produce something to stop this dry spell! lol 

    1. Rick_Andrew

      Rick_Andrew

      When I was a kid, every night I would chow down on those tuxedo-ish cookies after dinner. 

      But I’m just dense—I never perceived their vast orgasmic potential.  Closest I came was cocking a funny look at that lady in the commercial when she started moaning—then imagined her naked. But at 15 there was only a limited set of women I would not picture naked. It was what my day was for.

    2. BronxWench

      BronxWench

      I try my best to stay out of the faking an Oreo wars. I mean, are they really faking an Oreo or just improving on the whole experience? Is an Oreo by any other name a Hydrox? 

      wanders off to find more coffee...

  16. So a woman asks her mom not to bring a dangerous man who was convicted of a homicide in 98 (the grandpa) around her kids, the grandma does it anyways and the mom is surprised when the grandpa takes a sledgehammer to the 12 year olds head! cuz the grandpa thought the kid stole money from him!  (my neck of the woods)SMH

     https://www.fox6now.com/news/milwaukee-man-accused-of-killing-grandson-charges-filed

  17. well i just found out the hard way that there are shitty people in this world. I lost my phone Sat, and only got it back today cuz my carrier was nice enough to give me the name and phone number of the person who had my phone and i called and threatened them! ugh. I hope Karma bites her in the ass!

    1. Show previous comments  1 more
    2. BronxWench

      BronxWench

      I’m glad you got your phone back.

      I’m curious as to how the carrier was able to trace your phone to a specific person, however. It doesn’t seem like the kind of information they would be able to get by pinging your phone/sim, unless the thief was stupid enough to contact the carrier and provide that information in an attempt to unlock the phone or some other such thing. This has absolutely tweaked the research portion of my brain now, since my carrier wasn’t able to trace my mother’s lost phone because its battery was dead (I wanted gps data on its location).

      Just as a side note, I’m one of those exceedingly paranoid people who doesn’t use her phone as a banking link, email hub, or anything much other than as a phone and occasional camera. What happened to you is why, although I’ve never lost my phone, keys, or even an umbrella. Gloves, on the other hand, vanish with alarming regularity...

    3. kagome26isawsome

      kagome26isawsome

      ok so to answer you @BronxWench, the person who had my phone must have given cricket her name and number because that was the only way i got my phone back. Everyone (including me) thinks she was going to try to get the phone restarted or take the sim card out and put it in a new phone when she couldnt access it.  i couldnt trace my phone cuz it was off. When she  tried to turn it on and off again thinking she could somehow get past my passcode to even access my phone. when my phone boots up, it says cricket right there. She didnt even appologize to me for taking my phone. 

      Yea i am now very paranoid now cuz this happened. I happen to use it for work to help stupid customers find what they are looking for at the store (ahh the joy of retail), i dont bank on my phone but i play pokemon go and a couple of my apps that i buy coins from are in my phone. but i am getting them off so incase this happens again.

    4. BronxWench

      BronxWench

      Well, fortunately the thief was dim enough to give out her real name and number, and it ended well for you. I’m not surprised she didn’t apologize, though. Anyone who’d steal a phone isn’t going to get gold stars for good manners to begin with. But unfortunately, it’s not helping with my plot notion, because I was kind of hoping for dazzling detective work and not self-incrimination by the thief. Ah, well. There’s always “Person of Interest” to stream for inspiration. 

      I back up my phone to my desktop monthly, so I don’t lose pictures I might have taken. I also back up my contacts list. That’s really most of what I care about on the phone anyway. As for my mother’s phone, the battery was struggling to hold a charge, and it was one of those inexpensive Jethro phones for seniors, with giant buttons and no ability to use apps. If someone has it, bad cess to them. I’m a believer in karma, and she’s a patient bitch. :lol: 

  18. ok whoever is in kahoots with mother nature for all this damn snow, NEEDS TO STOP! 34 days til spring!

  19. why does me turning 36 scare me so?! 

    1. Show previous comments  2 more
    2. BronxWench

      BronxWench

      Do what I do. Only count the decades. :lol: 

    3. Melrick

      Melrick

      Or do what I do: forget how old you are.  I’m 40-something, that’s as much as I remember.

    4. Thundercloud

      Thundercloud

      Decide on your preferred age and each time you have a birthday you turn into your favorite age again. There is risk that eventually your chronological age eventually will intrude on reality by giving you physical traits that does not agree...but then it is just to remind yourself that mental age is what counts. A friend has the explicit goal to turn 50 without becoming a grown up...seems to work wonders for her state of mind.

      Myself I have decided to stay at the age of 42-ish for quite some while. The COVID year should not count...

  20. SPOILER FOR YASHAHIME!!! dont read if you havent watched it

    so there are anime fans out there that think sesshy ‘groomed’ rin because she had kids by him when she was in her teens! um isnt that era when girls and boys as young as 13/14 got married and started having kids? what do you all think? heres the link that talks about it!:

     

    https://animemotivation.com/yashahime-accused-of-child-grooming-pedophilia/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

  21. cant wait til this year is over! then get ready for my birthday at the end of Janurary, when i can spend 5 days AWAY FROM PEOPLE! cant wait!!!!!!

×
×
  • Create New...